Dodawanie uczniów

Istnieje kilka sposobów połączenia kont uczniów ze szkołą (licencją szkolną). Uczeń jest połączony z licencją szkolną, jeśli należy do jednej z klas przypisanych do szkoły.

Uczniowie zakładają konta samodzielnie

  • Uczniowie zakładają nowe konto podczas rejestracji. Zalecamy logowanie za pomocą konta Google lub Microsoft używanego w szkole.
  • W ostatnim kroku rejestracji system poprosi nowego użytkownika o wpisanie hasła klasy. Za pomocą tego hasła uczeń połączy się z klasą szkoły, a tym samym z licencją szkolną. Hasło danej klasy można znaleźć np. w zakładce Nauczyciel → Zarządzanie moimi klasami oraz na stronie z zadaniami i tablicami.

Uczniowie mają już założone konta

Szkoła zakłada konta uczniów

  • Autoryzowany nauczyciel może ręcznie założyć konta uczniom w zakładce Szkoła → Uczniowie szkoły.
  • Większą liczbę kont można dodać do systemu za pomocą importu zbiorczego.

Usuwanie kont

Konta uczniów można odłączyć od szkoły. W takim przypadku zostaje zerwane połączenie konta z licencją szkolną, ale samo konto ucznia pozostaje aktywne (nie jest usuwane z systemu).

  • Konta uczniów można usuwać ze szkoły pojedynczo (np. w przypadku zmiany szkoły przez ucznia) w zakładce Szkoła → Uczniowie szkoły albo Nauczyciel → Zarządzenie moimi klasami.
  • Ze systemu można także usuwać całe klasy, np. gdy uczniowie kończą naukę w danej placówce. Opcja ta dostępna jest w zakładce Szkoła → Klasy szkoły → przycisk Usuń klasę.
NAPISZ DO NAS

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Napisz do nas

Jesteś w kropce?

Najpierw przejrzyj najczęściej zadawane pytania:

FAQ

Czego dotyczy wiadomość?

Po prostu wiadomość Treść Sterowanie Logowanie Licencja