Zamówienie licencji szkolnej krok po kroku
Zamówienie
Aby zamówić licencję szkolną (tzw. mulilicencję), należy napierw założyć konto osobiste na platformie, zalogować się na nie, a następnie połączyć je w roli nauczyciela z wybraną szkołą. Jeśli Twojej szkoły nie ma na liście, skontaktuj się z nami, najlepiej od razu podając wszystkie potrzebne dane (pełną nazwę, adres, REGON oraz dane kontaktowe).
Podczas zamawiania licencji szkolnej należy wybrać:
- liczbę uczniów (do jej ustawienia służy specjalny suwak z przedziałami co 10, minimalna liczba to 20)
- przedmioty
- długość licencji (1 rok = 12 miesięcy, 2 lata = 24 miesiące lub 3 lata = 36 miesięcy)

W drugim kroku zamówienia należy wybrać początek okresu ważności licencji, skontrolować dane do faktury i w razie potrzeby uzupełnić je.

Po złożeniu zamówienia na podany adres e-mail zostanie wysłana faktura proforma. Po zaksięgowaniu płatności w systemie, licencja zostanie automatycznie aktywywowana od wybranego dnia, a na e-mail kontaktowy zostanie wysłana faktura VAT.
Status licencji szkolnej można w dowolnym momencie sprawdzić na stronie głównej w zakładce Szkoła → Multilicencje.
Multilicencję można w dowolnym momencie rozszerzyć o kolejne przedmioty lub uczniów. Nie trzeba czekać do końca okresu ważności. W takim przypadku dopłaca się tylko proporcjonalną część ceny.

Pytania i odpowiedzi
Jaka jest różnica między nowym zamówieniem a rozszerzeniem obecnej licencji?- Rozszerzenie oznacza dodanie nowych przedmiotów lub uczniów do aktualnej multilicencji.
- Nowe zamówienie to nowa multilicencja, która zostaje aktywywowana po zakończeniu obecnej. W nowym zamówieniu można wybrać dowolne przedmioty, liczbę uczniów i długość multilicencji.
- System automatycznie sprawdza aktualną liczbę kont powiązanych ze szkołą.
- Aby zamówić multilicencję dla mniejszej liczby uczniów, trzeba odłączyć zbędne konta (lub całe klasy) od szkoły.