Konto i logowanie
Zalety konta użytkownika
Z platformy Umiemy to można korzystać bez logowania, jednak w takiej sytuacji dostęp do ćwiczeń jest ograniczony limitem dziennym na liczbę odpowiedzi, a wyniki nie są zapisywane.
Zarejestrowani użytkownicy (bez aktywnej licencji) mają większy limit dzienny, a ich wyniki są zapisywane, dzięki czemu mogą śledzić swoje postępy.
Użytkownicy z aktywną licencją mogą rozwiązywać ćwiczenia z zakupionych przedmiotów bez ograniczeń i mają dostęp do wszystkich funkcji.
Logowanie i zakładanie konta
Aby się zalogować, kliknij ikonę ludzika (Zaloguj się) w prawym górnym rogu strony.
Możesz zalogować się za pow szkomocą konta Google lub Microsoft.
Jeżeli wolisz logować się za pomocą e-maila i hasła, na stronie logowania wybierz opcję Załóż konto.
Jedno konto na wielu urządzeniach
Zarejestrowany użytkownik może korzystać z platformy na różnych urządzeniach, w zależności od aktualnych potrzeb. Oznacza to, że możesz zalogować się na swoje konto na komputerze stacjonarnym lub laptopie w domu, na tablecie w szkole, a także na telefonie. Pamiętaj jednak, aby znać swoje dane logowania. Każdy użytkownik powinien korzystać wyłącznie ze swojego konta.
Usunięcie konta
W ustawieniach konta (ikona awatara → Moje konto) na dole strony znajduje się opcja usunięcia konta. Po jej wybraniu konto zostanie usunięte w ciągu 24 godzin. Jeśli konto zostało usunięte przez pomyłkę, można je odzyskać z naszą pomocą.
Pytania i odpowiedzi
Nie pamiętam hasła. Co mam robić?
- Utwórz nowe hasło, klikając „Ustaw nowe hasło” na stronie logowania.
- Uwaga, przycisk działa tylko w przypadku kont z zarejestrowanym adresem e-mail. Jeżeli logujesz się za pomocą nicka, skontaktuj się z nauczycielem, administratorem licencji lub działem obsługi klienta.

Nie mogę się zalogować do konta.
- Sprawdź, czy używasz poprawnego loginu (nazwy użytkownika lub adresu e-mail).
- Upewnij się, że w loginie lub haśle nie ma literówki.
- Jeżeli masz zapisane logowanie przez Google lub Microsoft, nie wpisuj hasła, tylko wybierz tę metodę logowania (przycisk „Zaloguj się przy pomocy…”).
Moje konto zostało usunięte. Co mam robić?
- Napisz do działu obsługi klienta – przywrócimy Twoje konto. Konto zostaje usunięte, jeśli w ustawieniach konta wybierzesz opcję „Usuń konto” i potwierdzisz ten wybór.
- Operację usunięcia konta może wykonać wyłącznie właściciel konta. Zalecamy nie pozostawiać konta bez nadzoru, a na współdzielonych urządzeniach wylogowywać się każdorazowo po zakończeniu pracy.
Nie widzę swoich zadań.
- Sprawdź, czy jesteś zalogowany na właściwe konto.
- Upewnij się, że Twoje konto jest połączone z klasą lub licencją osobistą – możesz to sprawdzić na stronie Aktywacja licencji.