Przeszukaj FAQ

Lista wszystkich pytań

[Konto] Podany adres e-mail jest już zarejestrowany. Co mam robić?

  • Jeżeli nie możesz zarejestrować adresu e-mail lub nazwy użytkownika, oznacza to, że jest już zajęty(a) w systemie.
  • Jeżeli konto należy do Ciebie, poproś o przesłanie nowego hasła.
  • W przeciwnym razie zarejestruj się, używając innej nazwy użytkownika.
Zajęty e-mail Nazwa użytkownika jest zajęta

[Konto] Jak zmienić adres e-mail na swoim koncie?

  • Adres e-mail możesz zmienić w zarządzaniu kontem.
  • Jeżeli nowy adres e-mail jest już zajęty, zaloguj się za jego pomocą, a następnie zmień adres e-mail.
  • Potem wróć i zmień również adres e-mail pierwotnego konta.
Zmiana adresu e-mail

[Konto] Loguję się przy pomocy konta Google lub Facebook. Jak mogę zmienić adres e-mail?

  • Jeżeli logujesz się przy pomocy konta Google lub Facebook, nie możesz zmienić adresu e-mail w systemach Umiemy.
  • Zmiany możesz dokonać bezpośrednio w konkretnych usługach.
Zmiana adresu e-mail Google Zmiana adresu e-mail Facebook

[Konto] Nie mogę się zalogować. Co mam robić?

  • Jeżeli nie możesz zalogować się przy pomocy danego loginu lub hasła, możliwe, że zapomniałeś(aś) hasła lub nazwy użytkownika.
  • Jeżeli nie pamiętasz hasła, poproś o przesłanie nowego.
  • Jeżeli nie logujesz się przy pomocy adresu e-mail, poproś nauczyciela, aby zresetował twoje hasło.
  • Jeżeli nie pamiętasz nazwy użytkownika, również poproś nauczyciela o pomoc. Nauczyciel ma wgląd do całej klasy wraz ze wszystkimi kontami oraz nazwami użytkowników.
Nie pamiętam hasła Nie pamiętam nazwy użytkownika Niepoprawna nazwa użytkownika lub hasło Zapomniana nazwa użytkownika

[Konto] Nie pamiętam hasła. Co mam robić?

  • Logujesz się przy pomocy adresu e-mail? Poproś o przesłanie nowego hasła.
  • Korzystasz z nicka? Poproś nauczyciela, aby zresetował twoje hasło.
Nie pamiętam hasła

[Konto] Loguję się przy pomocy konta Google. Jak mogę sprawdzić hasło?

  • Jeżeli logujesz się przy pomocy konta Google, oznacza to, że nie posiadasz żadnego hasła w systemie.
  • Nie proś zatem o jego przysłanie.
  • Wystarczy, że logując się klikniesz na przycisk Google.
Nie pamiętam hasła Konto Google

[Konto] Jak zmienić adres e-mail na koncie Umiemy?

  • Adres e-mail możesz zmienić w zarządzaniu kontem.
  • Nie można zmienić adresu e-mail, jeżeli jest się zalogowanym przy pomocy konta Google lub Facebook.
Zmiana adresu e-mail

[Konto] Jak usunąć konto Umiemy?

  • Swoje konto możesz usunąć w zarządzaniu kontem.
  • Konto zostanie usunięte w ciągu 24 godzin.
Usuwanie konta Likwidacja konta

[Konto] Jak ukryć swoje wyniki?

  • Jeżeli nie chcesz, aby twój profil był widoczny dla innych, ustaw profil prywatny na stronie swojego konta.
  • Jeżeli nie chcesz, aby twoje miejsce w rankingu klasowym oraz statystyki klasy były widoczne, poproś nauczyciela, aby ukrył te informacje w ustawieniach klasy.
Profil prywatny Niepubliczne statystyki klasy Niepubliczny ranking klasy

[Konto] Jak połączyć dwa konta?

  • Połączenie dwóch kont jest niemożliwe.
  • Jeżeli posiadasz dwa konta, możesz usunąć jedno z nich w zarządzaniu kontem.
Połącznienie dwóch kont

[Konto] Jak się zarejestrować?

Możesz zarejestrować się przy pomocy nazwy użytkownika i hasła lub korzystając z konta Google.

Rejestracja

[Ocena] Czym są odznaki?

  • Podstawowe narzędzie do nauki na platformie Umiemy to stanowią ćwiczenia „na odznaki“, np. Memory, Decydowanie, Wpisywanie, Segregowanie.
  • Ćwiczenia te składają się z serii przykładów. Podczas wykonywania ćwiczenia w górnej części strony narasta „wskaźnik postępów“.
  • Użytkownik zdobywa kolejno odznaki od 1 do 4. Jeżeli po jakimś czasie ponownie rozwiąże zadanie, może dodatkowo zdobyć gwiezdną odznakę.
  • Odznaka 3 oznacza dostateczne opanowanie tematu i wykorzystywana jest jako kryterium dla zadań domowych.
  • Odznaka 4 służy jako wyzwanie i oznacza mistrzowskie opanowanie tematu.
  • Szczegółowe informacje na temat tego, jak działa wizualizacja postępów, znajdziesz na stronie z objaśnieniami dot. sposobu oceniania.
Odznaki Odznaki objaśnienie

[Ocena] Czym są kryształy?

  • Kryształy wykorzystywane są w przypadku bardziej rozbudowanych zadań.
  • Są to np. zadania programistyczne, zadania logiczne na Umiemy matematykę czy, w przypadku języków obcych, czytanie i słuchanie ze zrozumieniem.
  • Żółte kryształy – Zadania, które mogą być wykonane na różnym poziomie.
  • Niebieskie kryształy – Zadania, których zasadniczo nie można rozwiązać niepoprawnie, mogą być jedynie "na razie nierozwiązane".
Kryształy Niebieskie kryształy Żółte kryształy

[Ocena] Czym są gwiezdne odznaki?

  • Gwiezdna odznaka przyznawana jest za ponowne rozwiązanie tematu po jakimś czasie. Wracanie do wykonanych wcześniej zadań jest bardzo pożądane, gdyż pomaga utrwalić informacje w pamięci długotrwałej.
  • Można je zdobyć wyłącznie w odstępie czasowym od pierwszego rozwiązania: odpowiednio po 14, 30, 60 i 120 dniach.
  • Szczegółowe informacje na temat tego, jak działa wizualizacja postępów, znajdziesz na stronie z objaśnieniami dot. sposobu oceniania.
Gwiezdne odznaki Odznaki z gwiazdką

[Ocena] Czym są puchary?

  • Puchary można zdobyć za gry takie jak Tetris, Strzelanka czy Roboty, czyli takie, które rozgrywane są na poziomach.
  • Puchar oznacza najwyższy osiągnięty poziom.
Puchary Gry na poziomy

[Ocena] Błędna odpowiedź powoduje, że stopień opanowania maleje. Dlaczego?

System został opracowany w taki sposób, aby wysoki stopień opanowania osiągnęli wyłącznie ci użytkownicy, którzy naprawdę dobrze poznali dany temat. Oznacza to, że nie można osiągnąć wysokiego stopnia opanowania poprzez długotrwałe przypadkowe klikanie. Aby osiągnąć wysoki stopień opanowania, należy pracować w miarę równomiernie. Szczegółowe informacje na temat tego, jak działa wizualizacja postępów, znajdziesz na stronie z objaśnieniami odznak..

Co oznaczają kolorowe odznaki? Co oznaczają gwiazdki przy odznakach?

Odznaka oznacza najwyższy osiągnięty stopień opanowania w skali od 0 do 4. Zielone odznaki (odpowiadające stopniom opanowania 3 i 4) oznaczają dobry wynik. Odznaka 3 oznacza dostateczne opanowanie tematu, służy jako kryterium dla zadań domowych. Odznaka 4 służy jako wyzwanie i oznacza mistrzowskie opanowanie tematu. Odznaka z gwiazdką oznacza ponowne rozwiązanie tematu po dłuższej przerwie. Wracanie do wcześniej wykonanych zadań jest bardzo pożądane, gdyż pomaga zachować informacje w pamięci długotrwałej. Szczegółowe informacje na temat tego, jak działa wizualizacja postępów, znajdziesz na stronie z objaśnieniami odznak.



[Rodzina] Jak dodać kolejnego członka rodziny?

  • Jeżeli posiadasz licencję dla większej liczby użytkowników, wystarczy, aby nowy członek się zarejestrował.
  • Następnie musi wprowadzić kod Twojej rodziny na stronie aktywacji.
  • To wszystko. Kolejna osoba została członkiem Twojej rodziny.
Dodanie członka Nowy członek rodziny

[Rodzina] Jak mogę śledzić postępy swojego dziecka?

  • W wybranym systemie wybierz menu Rodzina.
  • W sekcji Moja Rodzina znajdziesz najważniejsze informacje o członkach rodziny.
  • W sekcji Statystyki znajdziesz raport aktywności uczniów.
  • Możesz również zadawać tutaj swoim dzieciom zadania domowe.
  • Szczegółowy opis znajdziesz w instrukcjach dla rodziców.
Kontrola

[Rodzina] Jak znajdę ćwiczenia odpowiednie dla mojego dziecka?

  • Na początku warto wypróbować różne rodzaje ćwiczeń (do wyboru w menu głównym), żeby sprawdzić, jaki styl nauki najbardziej odpowiada dziecku.
  • Jeżeli szukasz konkretnego tematu, skorzystaj z wyszukiwarki w górnej części strony.
  • Jeżeli nie interesuje Cię żadne konkretne zagadnienie, skorzystaj z sortowania według klasy.
Jak zacząć?

[Rodzina] Mamy opłaconą licencję, a mimo to system wyświetla limit.

  • Listę członków rodziny znajdziesz w zarządzaniu członkami rodziny.
  • Jeżeli wyświetla Ci się limit odpowiedzi, sprawdź, czy jesteś zalogowany(a) na konto, które posiada aktualne członkostwo w Twojej rodzinie. Sprawdź, czy nie jesteś wyłącznie administratorem, lecz również członkiem rodziny.
  • Sprawdź też, czy posiadasz licencję dla systemu, w którym wyświetlił Ci się limit.
Limit licencji Opłacona licencja, limit

[Licencja] Czy licencja jest powiązana z konkretnym urządzeniem? Czy uczniowie mogą korzystać z systemu zarówno w szkole, jak i w domu?

Licencja jest powiązana wyłącznie z nazwą użytkownika, a nie z konkretnym urządzeniem. W związku z tym uczniowie mogą korzystać z systemów zarówno na komputerach szkolnych, jak i na własnym laptopie, tablecie, smartfonie, itd.

Tablet Telefon Smartfon

[Licencja] Czy można korzystać z systemu bezpłatnie?

  • Dostęp do systemów dla użytkowników indywidualnych jest bezpłatny, niemniej obowiązuje dzienny limit odpowiedzi.
  • Aby uzyskać nieograniczony dostęp indywidualny, należy posiadać ważną licencję.
  • Rodzina ma możliwość wykupienia licencji rodzinnej.
  • Korzystanie z systemu w szkole wymaga wykupienia multilicencji szkolnej.
  • Szkoły mają możliwość bezpłatnego wypróbowania systemu przez pierwsze dwa miesiące.
Bezpłatna licencja

[Licencja] Ile kont nauczycielskich posiada jedna multilicencja szkolna?

Ograniczenie dotyczy wyłącznie całkowitej liczby kont w ramach jednej szkoły (w zależności od wielkości wykupionej licencji), lecz nie ma żadnych dodatkowych ograniczeń co do liczby kont nauczycielskich.

Liczba nauczycieli

[Licencja] Jak aktywować licencję próbną dla szkoły?

  • Jeżeli nie masz konta, najpierw zarejestruj się.
  • Następnie aktywuj moduł nauczyciela, wpisując nazwę szkoły.
  • Po dokonaniu aktywacji zostanie aktywowana licencja próbna (o ile nie wykorzystał jej wcześniej inny nauczyciel szkoły).
Aktywacja licencji próbnej Moduł nauczyciela Bezpłatna licencja próbna

[Licencja] Jak rozszerzyć licencję dla szkoły?

  • Licencję na nowy okres możesz zamówić na stronie cennika dla szkół.
  • Jeżeli chcesz rozszerzyć dotychczasową licencję przed upływem okresu ważności, napisz na licence(małpa)umimeto.org.
Rozszerzenie licencji Licencja dla szkół

[Licencja] Czy korzystanie z systemu w okresie zamknięcia szkół jest bezpłatne?

W obecnej sytuacji podtrzymujemy warunki licencyjne, jakie obowiązywały wcześniej – jesteśmy przekonani, że są one otwarte i sprawiedliwe w stosunku do szkół. Mianowicie oznacza to, że:

  • Szkoły, które do tej pory nie korzystały z systemu, mogą aktywować licencję próbną i wypróbować system (w pełnym zakresie).
  • Szkoły, które w przeszłości korzystały z systemu, nie mogą go ponownie "wypróbować". Choć system nieustannie się rozrasta, to jego najważniejsze założenia pozostają takie same. Zakładamy, iż szkoła korzystająca z systemu w przeszłości posiada wystarczająco dużo informacji, by podjąć decyzję, czy system jest odpowiedni dla jej celów.
  • W wyjątkowych sytuacjach, tzn. jeśli szkoła miała w przeszłości aktywowaną licencję próbną, lecz praktycznie z niej nie korzystała (bo np. aktywował ją jeden z nauczycieli, ale nikt poza nim o tym nie wiedział), można poprosić o indywidualne rozpatrzenie.
  • Epidemia Bezpłatna licencja

[Licencja] Mam wykupioną licencję, a mimo to system wyświetla limit. Dlaczego?

  • Sprawdź, czy na pewno jesteś zalogowany(a).
  • Sprawdź, czy posiadasz ważną licencję dla danego systemu (przedmiotu), w którym wyświetlił się limit.
  • Dla członków rodziny:
    • Czy na pewno aktywowałeś(aś) kod rodziny? Kod rodziny powinieneś(aś) otrzymać e-mailem niezwłocznie po zapłacie.
    • Listę członków swojej rodziny znajdziesz w zarządzaniu członkami rodziny.
    • Jeżeli pokazuje ci się limit odpowiedzi, sprawdź, czy jesteś zalogowany(a) na konto posiadające ważne członkostwo w twojej rodzinie. Sprawdź, czy jesteś wyłącznie administratorem rodziny, lecz również jej członkiem.
  • Dla członków szkoły: Czy jesteś połączony ze swoją klasą?
    • Nauczyciel powinien udostępnić ci hasło klasy lub kod szkoły.
    • Hasło klasy możesz wprowadzić w menu Moja klasa w wybranym systemie.
    • Kod szkoły możesz wpisać w menu Aktywacja licencji.
Limit licencji Opłacona licencja, limit

[Licencja] Dlaczego muszę wykupić licencję, skoro inne strony są darmowe?

  • Tworzenie funkcjonalnej, rzetelnej i ciekawej platformy edukacyjnej jest bardzo praco- i czasochłonne.
  • Większość dostępnych internetowych systemów do nauki posiada uboższą ofertę narzędzi oraz treści, a ich tworzenie i obsługa opłacane są z reklam.
  • Naszym zdaniem platformy edukacyjne powinny być miejscami wolnymi od reklam, które są czynnikiem rozpraszającym uwagę.
  • Podręczniki oraz karty pracy również nie są za darmo. Koszty licencji Umiemy są wyraźnie niższe niż koszty podręczników i zeszytów ćwiczeń.


[Uczeń] Dlaczego brakuje tematów, które omawiamy w szkole?

  • Umiemy nie jest i nie chce być kompletne. Skupia się na tych partiach materiału, które można powtarzać online.
  • Tak czy inaczej: spróbuj najpierw znaleźć temat, który cię interesuje, przez wyszukiwarkę lub w liście tematów konkretnego systemu. Być może go znajdziesz.
  • Treści na Umiemy są nieustannie poszerzane, więc bardzo możliwe, że coś, czego obecnie ci brakuje, zostanie dodane w przyszłości.
Brakuje tematu Nie mogą znaleźć tematu

[O projekcie] Co tak właściwie oferują systemy Umiemy?

  • Systemy Umiemy oferują narzędzia do nauki i powtarzania wielu przedmiotów szkolnych (język polski, matematyka, język angielski, programowanie itd.).
  • Systemy Umiemy oferują również bogatą funkcjonalność: statystyki postępów, zarządzanie klasami, zadawanie zadań domowych, inteligentne polecanie treści...
Treści

[O projekcie] Kto tworzy systemy Umiemy?

  • Systemy Umiemy tworzy duży zespół informatyków, pedagogów i innych specjalistów.
  • Współpracujemy z grupą badawczą Adaptive Learning przy Wydziale Informatyki Uniwersytetu Masaryka w Brnie (Czechy).
  • Współtwórcami treści są doświadczeni nauczyciele.
  • Więcej informacji o nas możesz przeczytać tutaj.
Autorzy projektu

[Uczeń] Jak mogę dołączyć do klasy?

  • Do klasy możesz dołączyć w zarządzaniu klasami.
  • Jeżeli nie udało ci się dołączyć, poproś nauczyciela o hasło klasy.
Dołączenie do klasy

[Uczeń] Gdzie znajdę rozwiązania zadań?

  • Nigdzie. Systemy nie wyświetlają rozwiązań dla poszczególnych zadań.
  • Posiadamy jednak szereg komentarzy dla poszczególnych ćwiczeń, które wyświetlają się w przypadku udzielenia niepoprawnej odpowiedzi.
  • Teksty wyjaśniające dla poszczególnych tematów znajdziesz również w zakładce tematy.
Rozwiązania zadań Odpowiednia metoda postępowania Wyniki zadań

[Nauczyciel] Jak aktywować moduł nauczyciela?

  • Jeżeli nie masz konta, najpierw zarejestruj się.
  • Następnie aktywuj moduł nauczyciela, wpisując nazwę szkoły.
  • Po dokonaniu aktywacji zostanie aktywowana licencja próbna (o ile nie wykorzystał jej wcześniej inny nauczyciel szkoły).
Aktywacja modułu nauczyciela Moduł nauczyciela

[Nauczyciel] Nie otrzymałem(am) wezwania do zapłaty. Dlaczego?

  • Jeżeli zamówiłeś(aś) licencję szkolną, na podany przez ciebie adres e-mail wyślemy wiadomość z fakturą pro forma w PDFie.
  • Po dokonaniu zapłaty wyślemy ci fakturę końcową.
Faktura Wezwanie do zapłaty

[Nauczyciel] Nie mogę znaleźć swojej szkoły na liście. Co mam robić?

  • Jeżeli podczas aktywacji modułu nauczyciela nie możesz znaleźć swojej szkoły, postępuj następująco:
  • Spróbuj wpisać jedno lub dwa słowa, np. miasto lub nazwę ulicy, przy której znajduje się twoja szkoła.
Nie mogę znaleźć szkoły Moduł nauczyciela

[Nauczyciel] Gdzie znajdę błędy poszczególnych uczniów?

  • W systemie nie znajdziesz błędów poszczególnych uczniów. Dostęp do nich ma wyłącznie uczeń.
  • Powód jest następujący: systemy nie służą do testowania, lecz do nauki i powtarzania materiału, a robienie błędów jest czymś absolutnie naturalnym, a nawet pożądanym.
  • Nauczyciel widzi zebrane błędy całej klasy, dzięki czemu może skoncentrować się na wyjaśnieniu problematycznych aspektów.
Błędy uczniów Błędy uczniów Nie widzę błędów uczniów

[Nauczyciel] Czy mogę wgrać uczniów w excelu lub w formacie csv?

  • Tak, jeżeli jesteś autoryzowanym nauczycielem szkoły. Aby to zrobić, skorzystaj z importu grupowego
  • Informacje odnośnie do formatu pliku do importu znajdziesz na stronie podanej powyżej.
Grupowe dodanie uczniów Excel dodanie ucznniów CSV dodanie uczniów

[Nauczyciel] Jak aktywować licencję próbną?

  • Jeżeli nie masz konta, najpierw zarejestruj się.
  • Następnie aktywuj moduł nauczyciela, wpisując nazwę szkoły.
  • Po dokonaniu aktywacji zostanie aktywowana licencja próbna (o ile wcześniej nie wykorzystał jej inny nauczyciel).
Aktywacja licencji próbnej Moduł nauczyciela

[Nauczyciel] Jak dodać innych nauczycieli do szkoły?

Dodanie nauczyciela Moduł nauczyciela

[Nauczyciel] Jak dodać uczniów do klasy (szkoły)?

Dodanie uczniów Dołączenie uczniów do klasy

[Nauczyciel] Jak autoryzować konto nauczyciela?

  • Jeżeli chcesz autoryzować swoje konto, napisz na podpora(małpa)umimeto.org.
  • Jeżeli chcesz autoryzować konto innego nauczyciela szkoły, możesz to zrobić w zarządzaniu nauczycielami szkoły.
Autoryzacja konta nauczyciela Autoryzacja konta innego nauczyciela szkoły

[Nauczyciel] Jak zmienić właściciela klasy?

Zmiana właściciela klasy Zarządzanie klasami

[Nauczyciel] Jak założyć klasę na Umiemy?

Założenie klasy

[Nauczyciel] Jak usunąć odznaki uczniów w nowym roku szkolnym?

  • Nie można usunąć odznak uczniów.
  • Moduł nauczyciela umożliwia natomiast filtrowanie odznak za dany okres, jak również zadań wykonanych w danym dniu (zakładka statystyki oraz podgląd dzienny).
  • Możesz zadać uczniom zadania umożliwiające zdobycie odznak z gwiazdą (za powtórne wykonanie ćwiczenia w odstępie czasu).
  • Możesz również zadać zadanie domowe, które oceniane jest osobno, a zdobyte odznaki nie są brane pod uwagę.
Usunięcie odznak Usuń odznaki

[Nauczyciel] Jak rozszerzyć licencję dla szkoły?

  • Licencję na nowy okres możesz zamówić na stronie cennika dla szkół.
  • Jeżeli chcesz rozszerzyć dotychczasową licencję przed upływem okresu ważności, napisz na licence(małpa)umimeto.org.
Rozszerzenie licencji Licencja dla szkół

[Nauczyciel] Jak zadać zadanie domowe?

  • Agendę zadań domowych znajdziesz w konkretnym systemie, np. na Umiemy polski.
  • Wybierz klasę, ćwiczenie, termin wykonania zadania oraz jego treść.

Jeżeli chodzi o typy zadań:

  • W przypadku ćwiczeń z odznakami zadanie zostaje uznane za wykonane, jeżeli zostanie zdobyta co najmniej odznaka 3.
  • W przypadku ćwiczeń z kryształami możesz wybrać, czy oceniana jest liczba wykonanych zadań czy liczba zdobytych kryształów. Ćwiczenia z kryształami nie pozwalają na zadanie wybranych zadań, lecz jedynie całego zestawu.
  • Jako zadanie domowe nie można zadać zadań na poziomy.
Zadania domowe

[Nauczyciel] Jak udostępnić klasę innemu nauczycielowi?

  • Klasę możesz udostępnić w zarządzaniu klasami.
  • Kliknij na Zmień i ustaw nauczyciela bądź nauczycieli, którym chcesz udostępnić klasę.
  • Jako autoryzowany nauczyciel możesz również ustawić udostępnianie klas w liście klas.
Udostępnianie klas Udostępnienie klasy innemu nauczycielowi

[Nauczyciel] Jak usunąć ucznia ze szkoły?

  • Uwaga! Możesz wyłącznie usunąć ucznia ze szkoły, lecz nie możesz usunąć jego konta.
  • Aby usunąć ucznia ze szkoły, przejdź do zarządzania klasami.
  • Jako autoryzowany nauczyciel możesz również usunąć ucznia w zarządzaniu uczniami szkoły.
Usunięce konta ucznia Usunięcie ucznia

[Nauczyciel] Jak usunąć dublujące się konta ucznia?

  • Uwaga! Możesz wyłącznie usunąć ucznia ze szkoły, lecz nie możesz usunąć jego konta.
  • Jeżeli uczeń używa kilku kont szkolnych jednocześnie, usuń zbędny element w zarządzaniu klasami.
  • Jako autoryzowany nauczyciel możesz usunąć je również w zarządzaniu uczniami szkoły.
Usunięcie kont ucznia Usunięcie ze szkoły

[Nauczyciel] Gdzie znajdę zadania domowe uczniów?

  • Listę zadań domowych znajdziesz w konkretnym systemie, np. na Umiemy polski.
Zadania domowe uczniów

[Nauczyciel] Gdzie znajdę statystyki uczniów?

  • Statystyki znajdziesz w konkretnym systemie, np. na Umiemy polski.
Statystyki uczniów

[Nauczyciel] Kim jest autoryzowany nauczyciel?

Autoryzowany nauczyciel to uwierzytelniony nauczyciel szkoły. Może on przeprowadzać wiele operacji w systemie. Na przykład:

  • Generować kody szkoły i zarządzać nimi.
  • Dodawać i usuwać uczniów szkoły.
  • Resetować zapomiane hasła uczniów.
  • Przeglądać listę klas i nauczycieli szkoły.
  • Udzielać i odbierać autoryzację innym nauczycielom.
Autoryzacja

NAPISZ DO NAS

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Napisz do nas

Jesteś w kropce?

Najpierw przejrzyj najczęściej zadawane pytania:

FAQ

Czego dotyczy wiadomość?

Po prostu wiadomość Treści Sterowanie Logowanie Licencje